Tävling!


Nu är det tävlingsdags igen (jihoooo!), och den här gången kan man vinna en av våra absoluta favoriter: den supersöta randiga bh:n från Boob på bilden ovan! Den finns i svart/vitt eller rosa/vitt och är helmjuk vilket gör att den anpassar sig perfekt efter bysten, värde 450 pix. Kika närmare på den svart/vita här, och ta en närmre titt på den rosa här! Vinnaren väljer vilken färg hon vill ha. För att delta i tävlingen så gör du såhär:

* Gilla Boob på fejan
* Skriv i kommentarsfältet här i bloggen varför du behöver lysa upp novembermörkret med en fräsig bh från Boob!
* För en extra lott; gilla GlamMom.se på fejan

Självklart går det jättebra att tävla åt någon annan om du har en kompis eller syster som skulle behöva en fräsig amningsbh (vi gillar när man är snäll mot andra)! Tävlingen pågår tom onsdag 23/11, massa lycka till nu! ☺ ☺ ☺

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har gillat både Boob och Glammom på facebook (hanna lindström)! :-) Och jag behöver definitivt lysa upp mitt novembermörker med en söt randig bh eftersom det vore den bästa (något tidiga, men ändå! ;-D) julklappen jag skulle kunna önska mig. Har letat med ljus och lykta efter fina amningsbh:ar och är så glad att jag hittade er sida! Hoppas på tidig julklapp! :-D



Hälsn Hanna L

2011-11-16 @ 10:50:35
Postat av: Terese

Jag har gillat båda på FB. Terese Ödmark. Självklart vill jag lysa upp novembermörkret med en snygg bh att packa ner i bb-väskan inför förl o slutet av dec/början jan.

Hoppas på en stor portion tur!!! =D

2011-11-16 @ 10:58:06
Postat av: Marie F

Det är svårt att hitta riktigt fina välsittande bh i affären här i stan där jag bor.Skulle bli jätte glad om jag fick vinna en snygg bh från er,är man snygg under känner man sig vackrare trots bamse mage och foglossningar :) mvh Marie

2011-11-16 @ 10:59:51
Postat av: E-L

Jag gillar båda sidorna på fb. (Emma-Lena Svedberg)



Amningsbh:ar brukar vara så tråkiga och färglösa. Den rosa är riktigt färgglad och fin. Det vore kul att känna sig fin även när man ammar.

2011-11-16 @ 11:04:38
Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Jag har gillat båda på facebook (Caroline Andersson)



När man lever på existensminimum är det svårt att få pengarna att räcka till och jag har inte råd att lägga flera hundra på en bh.

Jag har alltid haft svårt att hitta bra bhar till ett bra pris då jag har en väldigt stor byst och nu är den ännu större. Jag har under en längre tid letat efter en snygg bh som passar bra utan framgång, bhn jag köpte skaver om man använder den under en hel dag och mina vanliga bhar har jag växt ur, så nu hoppas jag att jag har lite tur och vinner en bh från er! :)



[email protected]

2011-11-16 @ 11:14:37
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Linda thunström

Jag gillar båda på FB och tycker att jag ska vinna bhn eftersom jag inte lyckats få igång en helamning, trots mycket kämpande, många tårar och vassa kommentarer från okänslig omgivning. Nu delammar jag min lilla 8v gamla gosse och skulle behöva en fin bh att hylla mina bröst som trots allt gör sitt bästa <3

2011-11-16 @ 11:24:17
Postat av: Nina

Amning pågår länge i mitt liv, trista nötta bh,ar så långt ögat når mamman hoppas på tur, kanske ligger glam och flärd på lur.

Gillar båda på FB.

2011-11-16 @ 11:40:32
Postat av: Sara Johansson

Åh ja, klart jag vill vinna en snygg boobamningsbh!!

Väntar mitt andra barn med nedkomst närsomhelst och äger INGEN amningsbh ännu.... Sist jag ammade lånade jag amningsbh av min syster och hon har själv en 2 månaders bebis och är i behov av sina bhar ;) och eftersom det är sååå tråkigt att gå till affären och shoppa så hade det passar utmärkt att vinna en ny amningsbh och piffa upp sej med ;)

2011-11-16 @ 11:46:05
URL: http://mammajohansson.blogspot.com
Postat av: Jessika James

Gillar båda på facebook - Jessika James!

Jag skulle vilja vinna den rosa då jag kikat på den ett bra tag och verkligen behöver en ny!

Rosa piggar upp tillvaron och de kan behövas mellan alla blöjbyten,amning och höstmörker! Min dotter är 1½månad snart och jag har tänkt helamma tills hon är minst 8månader. Då kan det vara kul att få ha lite fräscha kläder OCH underkläder! =)

2011-11-16 @ 11:49:00
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad fin jag skulle känna mig i en ny fin rosa bh.

Då vårt första barn kom till med hjälp av IVF köpte jag aldrig några fina amningsbh'ar då det känndes onödigt, jag skulle ju inte få fler barn!

Nu sitter jag med ett litet mirakel vid bröstet i ärvda, urtvättade bh'ar och har svårt att unna mig att köpa ny.

-Johanna

2011-11-16 @ 12:02:15
Postat av: Linda

Det hade verkligen gjort susen med lite flärd inunder! Och eftersom jag ammar tvillingar visar jag behån dubbelt så ofta för omgivningen och det vore ju superkul att visa en rosa skönhet! :)

2011-11-16 @ 12:22:42
Postat av: Jane

"Jag är en tjej med mjölkig byst,

Behöver en randig för hyfsat lyft"

2011-11-16 @ 12:42:55
Postat av: Madelene

En trött och sliten mamma skulle verkligen behöva piffa till sig i höstmörkret! Dem rosa BHn skulle verkligen lysa upp tillvaron! Dessutom har jag hört så mkt gott om boobs kläder/bhar så jag skulle gärna vilja testa.



2011-11-16 @ 12:44:47
Postat av: Hanna

Går nu i väntans allra sista tider, beräknad födelse för vårt lilla pyre är nu på lördag 19/11. Så nu är det ju helt klart dags o ta tag i att skaffa mig en komplett "amnings-garderob" :) Den rosa ser superfin ut och skulle helt klart lysa upp i vintermörkrets kommande amningspremiär. Kan tänka mig att den inte bara piffar till det för mig utan också för min sambo ;)

2011-11-16 @ 13:13:16
Postat av: Emma

Tredje gången gillt nu och denna kommande småbarnstid SKA jag verkligen investera i snygga amningsbehåar.Det gör allt sååå mycket roligare. Jag saknar en snygg natt/sov amningsbehå och tror att denna skulle vara perfekt som det. Jag, Emma Ellinge, har gillat båda sidorna på FB:)

2011-11-16 @ 15:41:44
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej

Jag gillar både boob och glammom på FB, Elin Österstedt.

Jag beställde en bh av er tidigare och den kom så fint paketerad med en gullig liten handskriven lapp, det lyste verkligen upp min annars lite jobbiga dag. Att vinna en bh och få ett nytt paket vore så kul nu när jag kommit igång med träningen och jag behöver en extra boost.

Ni har verkligen fantastiska bh:ar!!!

Med vänlig hälsning, Elin

2011-11-16 @ 16:54:50
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Helena Jakobsson

2011-11-16 @ 17:37:36
Postat av: Helena Jakobsson

Hej glam mom!!! Ja skulle bli överlycklig om ja vann den gråa behån! Skulle verkligen behöva en fin amningsbehå, ja har ännu inte inhandlat någon än eftersom alla andra amningsbehår ja har hittat har varit alldeles för tråkiga å fula enligt mej! Blev överlycklig när ja hittade eran hemsida med alla era fina behåar!! Ja vill som alla andra va riktigt fin på nyårsafton å eftersom min bebis e planerad till denna dag skulle ja verkligen vilja ha en fin behå att ha på mej!! Är man fin under de fula sjukhus kläderna, tror ja att man känner sej riktigt fin ändå!! Därför vill ja vinna den grå behån, så ja har ngt fint att ha på mej på nyår! 

2011-11-16 @ 17:49:05
Postat av: Helena Jakobsson

Hej glam mom!!! Ja skulle bli överlycklig om ja vann den gråa behån! Skulle verkligen behöva en fin amningsbehå, ja har ännu inte inhandlat någon än eftersom alla andra amningsbehår ja har hittat har varit alldeles för tråkiga å fula enligt mej! Blev överlycklig när ja hittade eran hemsida med alla era fina behåar!! Ja vill som alla andra va riktigt fin på nyårsafton å eftersom min bebis e planerad till denna dag skulle ja verkligen vilja ha en fin behå att ha på mej!! Är man fin under de fula sjukhus kläderna, tror ja att man känner sej riktigt fin ändå!! Därför vill ja vinna den grå behån, så ja har ngt fint att ha på mej på nyår!  gillar boob å glammom på fb, mvh Helena

2011-11-16 @ 17:50:36
Postat av: VS - Anna

Hej!



Gillar båda på Fejan!

Älskar Boobs amningskläder, mjuka, sköna och med perfekt passform. Just BH:n har jag aldrig provat men den ser förbannt söt ut och om den passar lika bra som Boobs toppar så är ju det hur lockande osm helst!



Amningen ska komma igång om en månad ungefär och att vara snäll mot mig själv (och mina bröst) är viktigt.



Sköt om er!

Mvh Anna

2011-11-16 @ 18:31:27
URL: http://vittellersvart.blogspot.com
Postat av: Sofie Carlsson

Skulle verkligen behöva muntras upp då jag befinner mig i 7:e månaden med vårt andra barn och dessvärre precis som förra graviditeten drabbats av svår hyperemisis dvs kraftigt illamående och kräkningar dygnet runt :-(. Isolerad i vårt hem då jag knappt klarar att ta mig från toaletten till sängen och tvärt om... Detta är fruktansvärt påfrestande för hela vår familj både fysiskt och psykiskt därför vet jag att även min man skulle bli oerhört tacksam över det ljus i vardagen som denna fina amningsbh skulle innebära för oss.

Förra graviditeten höll det på konstant i 9 månader och fram tills vår son var 6 månader gammal, så det är ett tag kvar...

2011-11-18 @ 20:39:08
Postat av: Ida Huldt

Som mammaledig har man minimum att leva på. Jag har två amningsbh:ar, men skulle så gärna vilja ha en till, en riktigt bra!! Har hört att boob har klockrena amningsbh:ar, men har inte råd att köpa en... Skulle vara en bra julklapp..:)

2011-11-19 @ 10:45:10
Postat av: Eva

Gillar både Boob och er på FB.



Vinkvällar och långa nätter är puts väck,

för stickan visade plötsligt TVÅ streck?!

Hjärtat slog fortare och pulsen steg,

herregud – jag har ju inte ens ett ”kneg”.

Men när chocken lagt sig kom glädjen – förstås,

vi är båda studenter men det löser sig för oss.



Sex månader senare och nu sitter jag här,

med en bebis i magen – så älskad och kär.

I januari beräknas den stora dagen,

då den lille jag burit ska lämna magen.

Livet kommer aldrig mer bli detsamma,

jisses amalia – jag ska bli mamma!

Listorna på allt som ska köpas är långa,

och utgifterna – de är alldeles för många…

För blivande föräldrar med CSN-ekonomi,

vore en bh från Boob prick över i!

2011-11-19 @ 15:26:57
Postat av: Madde

Efter att ha sökt med ljus och lykta i alla möjliga butiker efter amningsbhar så har jag blivit rejält besviken :(. För det första så är de sälsynta och för det andra så när man väl hittat nån så är de både fula och ostabila till den stora bysten man måste bära upp. När jag hittade er hemsida så blev både jag och min älskade pojkvän glatt överraskade :). Helt underbart fina!! Man vill ju vara fin även när man är en "mjölkmskin" ;)!

Kram Madde :)

2011-11-21 @ 14:11:30
Postat av: MansonDust ~ 4-barnsmamma <3

Gillar! (Cim MansonDust)



Jag vill vara snygg "trots" att jag ammar. Dock har jag dåligt utbud här hemma eftersom det alltid är en som är i tvätten pga mjölk & spyor. Så då får jag dra på mig en dassig amningsbh som skär in i axlarna när den snygga tvättas. Inte så kul. Behöver en till snygg helt enkelt, så att jag slipper se ut som en gammal tant mellan varven.

2011-11-22 @ 11:28:59
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: MansonDust ~ 4-barnsmamma <3

Jag gillar även GlamMom.se för en extralott.

2011-11-22 @ 11:29:27
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: mamma82

GlamMom gillade jag redan innan på FB, har nu "gillat" Boob oxå.

Jag är gravid och skulle verkligen behöva en ny bh. Jag har kvar mina slitna fula från förra graviditeten som jag använder nu. Hade varit underbart att få ha en fin bh på sig och inte bara känna sig svullen och sliten. Att sedan under ammningen ha en fin bh som tittar fram istället för en tråkig sliten vit i bomull, hade varit lite lyxig glamour i vardagen. Alla vet väl hur snygg man känner sig med mjölksvullna bröst som sipprar och med mjölkfläckar på både bh och topp. Då är en fin bh iaf inget att skämmas över!

2011-11-22 @ 11:31:53
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: Isabella Eriksson

Jag har Gillat på Facebook. Jag skulle gärna vinna, eftersom budgeten är tajt. Har sprungit runt hela stan för att kunna hitta en AmningsBh som ska passa till ens storlek men har inte hittat en Enda! Och alla är bara med bygel. Så istället har jag bara en Bikini bh att går runt i som ej passar!. ;-( Är Väldigt snart en nybliven mamma. Mvh Isabella Eriksson från Göteborg.

2011-11-22 @ 11:44:43
Postat av: Louise

Kom hem igår med en amningsbh jag köpt på stan som jag inte var helt nöjd med. Min man tittar på mig och säger med ett leende; Ska du inte lämna tillbaka den där trasan och beställa en snygg från GlamMom istället. Så hittade jag er tävling och tänkte, det kan ju inte bli mer passande. :) Nu kanske jag tom kan få två snygga istället för en trasa :)

2011-11-22 @ 11:48:59
Postat av: Sandra

Gillar båda såklart! :-) Rosa, randigt, mjukt och snyggt - kan det bli bättre? Jag vill vinna för jag behver helt klart lite rosa, randigt och mjukt i mitt amningsliv!

2011-11-22 @ 11:55:29
Postat av: maria

eftersom jag har en karl som jobbar extremt mkt å tar hand om vår dotter nästintill helt själv så skulle jag definitivt behöva nått som livade upp mig i höstmörkret, å varför inte en sån här tjusig amningsbh, vore ju helt FANTASTISKT!!

2011-11-22 @ 12:06:24
Postat av: Linda Axelsson

Så härliga bh:ar ni har! En amningsbh till mig och vår lilla skatt som snart är på väg är just vad som kan göra en extra glad när det är dax att amma! Önskar mig absolut den rosa randiga snyggingen av jultomten!

2011-11-22 @ 12:54:08
URL: http://lindanjutavlivet.blogspot.com/
Postat av: Helene

Åh, vad jag vill julglimra i en rosa amningsbh. Jag gillar både boob och glammom på fejjan!!

2011-11-22 @ 15:51:05
Postat av: Maria

I min enfald har jag länge trott,

att tomtefar på nordpol bott!

Men GlamMom får mig att förstå,

att även Boob ett finger i spelet få!



För överst på alla ammande mammors lista,

Står en BH som mjölkstinna bröst överlista!

Flexibel, skön, sexig och snygg,

Den stannar på plats och avlastar rygg!



Så om jag har tur och BHn vinna,

skulle jag känna mig som en vackrare kvinna!

Att amma offentligt blir plötsligt så kul,

För jag slipper skämmas över min BH så ful!



Har gillat såväl Boob som GlamMom!

2011-11-22 @ 16:40:27
Postat av: Zandra

Jag önskar mig den rosa! Har ännu inte köpt någon ammnings BH och lillen är väntad den 11 januari. Nu startar jul stressen och det blir inte bättre av att jag redan är stressad över att få allt klart till ankomsten av den lilla. Så ett fint paket med en super snygg rosa BH i skulle göra numera otympliga min dag!



Gillar självklart Boob och GlmamMom på FB!

2011-11-22 @ 23:21:07
URL: http://blogg.mama.nu/chicmama/
Postat av: Anna

Panik är nog rätta ordet. Ska ha barn om tre veckor, köpte min första amningsbh i en " känd" butik för några veckor sedan, kostade STOR peng. Nu när jag tagit fram och provat den så känns den inte bra alls. Usch sitter i panik och försöker hitta bh att ta med till förlossningen och som ändå piggar upp trötta mig..



Är glad att jag hittat er sida både här och på facebook. Båda sidorna Gilla jag (kaffepanna) skarpt!

2011-11-23 @ 11:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0