Grattis Kicki!

Nu är tävlingen i Carola Wetterholms blogg avslutad, så vi säger grattis grattis till Kicki som lämnade en kommentar vi bara inte kunde motstå, humor biter alltid på oss på GlamMom.se-kontoret! :-D Såhär skrev Kicki för att charma till sig ett set med Berry Monroe amningsbh och matchande trosa:

"Födde mitt andra barn i juni och har sedan dess struttat runt i mina HM-BH:ar. Jag har otroligt mycket mjölk och har fått "ena" riktiga Dolly Parton bomber. Mina bomulls BH:ar har inte den bästa hållningen utan gör att mina bröst pekar söderöver när jag står och hoppar ur när jag ligger på sidan. Inte optimalt när jag har min lille Nilas bredvid mig ammandes på natten (ohh ja, vaknar i en mjölksjö de flesta morgnar:-). Min absoluta favvo färg är rosa och jag älskar leopardmönstrat, ni erbjuder en kombination och det är ju bara för bra för att vara sant. Jag skulle känna mig så otroligt fin i denna smällkaramell att jag skulle gå tröjlös hela dagarna. Hahaha, kanske överdrev lite nu men jag slipper iaf skämmas när jag tar av mig tröjan utan kan i stället känna mig snygg."

Vi ser fram emot en tröjlös Kicki på gatorna! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0