Nu tar vi helg ♥

Skål säger glammisarna! Nu tar vi helg här på GlamMom kontoret :)

Kommentarer
Postat av: Stephan

Are you always drinking? ;-) Lingon juice this time? I really like the artwork of each photo

2011-07-08 @ 20:42:38
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Så roligt att du tittade in och jag måste ju självklart titta in här :) Var så less när jag bara hittade tråkiga amningsbh:ar när jag var i behov av bh:ar, nu blev det ju så att jag inte kunde amma länge så på så sätt gick det an med de linnen jag hittade på lindex, men gud vad jag blir sugen att få amma nästa barn förhoppningsvis om vi får flera i dessa bh:ar, jag kommer definitivt att återkomma :) Tok bra idé :) Vill ni ha samarbets partners i Finland är jag med :)



Kramar!

2011-07-08 @ 21:07:34
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Skål tbx!!! Fast jag har inget att skåla i dessvärre.. Hann inte till systemet idag och här ligger jag med ett rosésug utan dess like hehe..

Trevlig helg på er!

2011-07-08 @ 22:17:40
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0